BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
CALSCALE:GREGORIAN
PRODID:-//Diputació de Barcelona//DibaCMS//EN
BEGIN:VEVENT
UID:1310
DTSTAMP:20260502T033202
DTSTART:20231018T010000
DTEND:20241017T000000
SUMMARY:Comunicació de foc d’esbarjo o cremes de vegetació agrària en explotacions agràries
LOCATION:
METHOD:PUBLISH
X-WR-CALNAME:fogarsm@fogarsdemontclus.cat
X-WR-TIMEZONE:Europe/Madrid
DESCRIPTION:Entre el 16 d'octubre i el 14 de març, s'ha de comunicar la realització de focs d’esbarjo per part de persones físiques i jurídiques i qualsevol mena de crema de vegetació agrària en microexplotacions o petites explotacions agràries prop de terrenys forestals (poblats o no per espècies arbòries) i en la franja de 500 metres que els envolta a menys de 500 metres de terreny forestal.
Recordeu: En cap cas es poden cremar restes de jardineria, restes silvícoles o restes que no provinguin d’explotacions agràries, per aquests casos s’ha de demanar una autorització. És a dir, un particular, no pot cremar restes vegetals.

URI:https://www.fogarsdemontclus.cat/actualitat/noticies/comunicacio-de-foc-desbarjo-o-cremes-de-vegetacio-agraria-en-explotacions-agraries.html
CLASS:PUBLIC
END:VEVENT
END:VCALENDAR
